29 Mayıs 2015 Cuma

Korsan The Sims 4'te Dikkat Edilmesi Gerekenler

Korsan The Sims 4 ve Oyunu Kaydetmek

Reloaded ve Ultimate Fix kurulu The Sims 4'te, oyuna girmek için Origin'e ihtiyaç duymazsınız. Oyununuz korsan ise, oyunu kaydederken Origin AÇIK OLMAMALI. 


Bu mesajı aldıktan sonra oyunu KAYIT EDERSENİZ, sahip olduğunuz tüm DLC (Hayaletler, Havuzlar vb. yamalar) silinir! Bu mesajın ardından, oyunu kayıt etmeden ana menüye dönmeniz gerekli.


 Unable to Start Hatası


Unable to start:
Origin is currently not running. Please make sure that Origin is running before attempting to play The Sims™ 4


Bu hatanın 2 sebebi var:


1-) Fix yapmadan önce antivirüsünüzü devre-dışı bırakın. Yoksa virüs olarak algıladığı NORMAL Sims dosyalarınızı siler ve bu hatayı alırsınız.

Eğer bu hatayı almışsanız, YENİDEN "ultimate fix" yapınız.

2-) (Oyununuz korsan olsun orijinal olsun, bu hatayı alabilirsiniz) Bu hataya sebep olan şey, birinci maddede anlatılan şey değilse, bu hata, Belgelerim'deki Electronic Arts/The Sims 4 klasörü içeriğinin, FARKLI bir The Sims 4 sürümüyle oynanmış olduğunu belirtir. Yani bu oyun verilerinizi (atıyorum) 1.3 versiyonu ile oynamışsanız, daha sonra 1.2 versiyonu ile oynayamazsınız. O verileri ancak, son oynanılan oyun versiyonuyla oynayabilirsiniz. 





Başlat menünüze basıp Denetim Masası'dan "Sistem ve Güvenlik"e girin.


Ardından "Sistem"e tıklayın.


Ve "Gelişmiş Sistem Ayarları"na tıklayın.


"Gelişmiş" sekmesine tıklayıp "Ayarlar"a basın.


"Veri Yürütme Engellemesi"nden ikinci seçeneği tikleyip, aşağıdaki "Ekle" butonuna basın.


The Sims 4'ün kurulu olduğu dizine gidin.


Ve TS4.exe 'yi seçin. Ardından "TAMAM"a tıklayıp ayarları kaydedin. 

19 yorum:

EleanoreSD dedi ki...

Bu hatayı alıyorum ama ne eskiden kalan oyun dosyaları var ne de antivirüs programım açık hata alınca bi daha ultimate fix yaptım yine olmadı yüklemede farklı olarak yaptığım tek şey en sondaki c++ programlarından hiçbirini yüklememiş olmam o yüzden bi sıkıntı çıkar mı?

Berker Helvacıoğlu dedi ki...

Unable to startın çözümü :

https://www.youtube.com/watch?v=YnPDcnphY3o

Video açılmazsa yazayım; Program Files (x86)/Electronic Arts'ın içindeki The Sims 4 klasörünü kes Program Files (x86)'nın içine yapıştır. Bu kadar basit :)

Unknown dedi ki...

HER DEDİĞİNİ YAPTIM togerther work ultimate ama tepki yok yardım edermisin birde artı olarak sen ultimate wor together yaparken o klosörlerin içinde 4 dosya var bende ep02 gibi saçma şeyler var delta falan ben onlarıda attım sorun bumu acaba

Unknown dedi ki...

Burada emek kokusu alıyorum yabancı dilden çevirmiş olsan bile bir emek kendin yaptıysan ayrı bir emek yapıyorum inşallah olur olursa teşekkür yorumu da atacağım bir numarasın dostum sırf senin torrenti yüklemek için önceki sims torrentimi sildim

Adsız dedi ki...

Dediklerini harfiyen yerine getirdim ama oyun içinde galeriyle ilgili ciddi problemler var. belirli bir origin hesabıyla oyuna girmediğim için(origine gerek olmadıgını söyledin) galeriye girdiğimde hiç bir zaman online olamıyorum. Attempting to connect ... yazısı çıkıyor ve hiç bitmiyor ve online olunmuyor. online olamadığım için güncelleştirmeler yüklenmyor.. origin hesabıyla giriş yapmayı denedim bu sefer oyuna hiç girmedi originden dolayı. Önceki 3DM idi ve origin hesabıyla giriş vardı.. YArdım eder misin?

Unknown dedi ki...

Unable to startın diğer çözümü:

masaüstündeki the sim 4 iconuna sağ tıklayın özellikler deyin dosya konumunu açın ve orada Default.ini var onu silin tamamdır :)) ben denedim oldu valla :D

Adsız dedi ki...

emin misin?

Adsız dedi ki...

origin hatası alıyorum

Unknown dedi ki...

Ben de error Code 810 diyor

Unknown dedi ki...

"MSVCP100.dll bulunamadığından bu uygulama başlatılamadı" hatasını alıyorum. Başlıkta da TS4.exe bileşenin konumh bulunamıyor yazıyor. YARDIMCI OLABILIRMISINIZ LUTFEN������

Aylib dedi ki...

dep i bunun için kullanamazsınız yazıuor...

Unknown dedi ki...

Merhaba. Ben de daha önce oynadığım sims 4 oyununu bilgisayarima format attığım için yeniden yükledim. Oyun korsan. Ayni oyunu daha once oynayabilmeme ragmen artik hep problem cikiyor. Onceleri unable to start hatasi aliyordum o kisim düzeldi. Simdi de cats and dogs yukledikten sonra oyun error code 3 hatasi veriyor ve kapaniyor. Icinde saveler olmasa bu sefer karakter yarattiktan sonra bir eve tasiyamiyorum mape geri atiyor. Kac gundur bununla ugrasiyorum bir cozum bulamadim. Ekstradan bilgisayarimda antivirus vardi onu devre disi birakip denedim ayni seyler. Napacam deli oldum ya. Bir de soyle bir sey var. Normalde program files icine yukleniyor oyun evet ama ben baska bir hdye yukluyorum. Directory E:\The sims 4 klasoru olarak atiyorum. Sonra city living yuklenirken kendine city living diye ayri klasör aciyor. Cats and dogs yuklerken bu sefer tekrar the sims4 un icine yukluyor. City living calisiyor cats and dogs cakismiyor. Hepsini ayni klasore mi yuklemek lazim the sims4 diye folder acip ne yapim bilemedim.

Unknown dedi ki...

Artık oynuyabiliyor musun aynı şeyler oluyor bende bende oynuyamıyorum bir çözüm buldun mu

yagmur dedi ki...

internetten oynadığın 64 veya 32 bir olarak msvcp100.dll indirip ts4 ana dosya konumuna kopyala. muhtemelen açılacaktir. biraz geç yazdım ama

yagmur dedi ki...

teşekkürler

EnGiZeKLi dedi ki...

teşekkürler yaptım açıldı oyun

Adsız dedi ki...

Ben eskiden aynı bilgisayarda oynadığım bir dosyayı silip aynı setuptan yükledim ama şimdi oyunu oynarken "bellek azaldı" yazıp oyundan atıyor ne yapacağım acaba?

Adsız dedi ki...

Kurulum yaparken %93 te isdone.dll hatasi alıyorum dll dosyalarini bilgisayarin sistemine yukledim virüs programlarini ve Windows defender i kapattım ama hala bu hatayı alıyorum yardim edin

Unknown dedi ki...

Bende şöyle bir yazı çıkıyor:
The game failed to load. Error code:125:3696d59f:53eale54.it isrecommended that you relaunch the game. Ne yapmam gerek